ANSÖK NU!

Hej på er!
Just nu har ni chansen att blogga här på Justin Bieber-bloggen med mig!
Jag söker efter en ny bloggare/bloggerska som har erfarenhet av bloggning och vill blogga med mig.
Jag vill därför att detta stämmer in på dig:
- Du ska veta lite om Justin
- Du ska veta hur man bloggar och t.ex inte skriva "idaaaaag var justin på ooch handlade:D" Alltså skriva rent t.ex "Idag var Justin och handlade".
- Du ska uppdatera minst 1 inlägg om dagen.

Jag kommer självklart att hjälpa dig vart du hittar all info.
Jag vet att jag inte har skrivit ett inlägg om dagen men det är för att jag inte har tillgång till att blogga varje dag och det är därför jag söker en medhjälpare.
Så om du är intresserad så kan du skriva en kommentar nedanför som innehåller:
  • Info om dig själv (Namn, ålder osv.)
  • Har du någon blogg? Skriv med den isåfall.
  • Berätta lite kort om vad du vet om Justin (Gärna ovanliga saker)

Det är det! Så ta chansen nu! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback